Вањка

Нижу се часови на којима се користе савремене методе раде.

Наставнице српског језика – Снежана Петровић Јовић и Јелена Мићић су 20. 12. 2016. у оквиру интерног стручног усавршавања, организовале час у 6-1 одељењу матичне школе. На часу обраде текста „Вањка“ А. П. Чехов примениле су технику паралелног мишљења, користећи метод шест шешира. Ученици су подељени на групе и свака група је проучавала проблем са одређеног аспекта:

Бели шешир:                        

„ Нема овако-онако

                              све чисто, јасно и бело

                            чињенице на видело!“

Црвени шешир:                 

 „Код нас се само осећања броје

                            и на папиру сада стоје

                           све емоције  твоје и моје!“

Црни шешир:                     

Чекај, стани, опрез, стој,

                            опасностима разним не знамо број!“

Жути шешир:                     

Ми бодримо и снажимо

                             оптимизам тражимо!“

Зелени шешир:          

        „Кад се мисли у глави сложе,

                            нове идеје се броје и множе! “

Плави шешир (наставници, посматрачи):    

 „ Да и наставници нешто раде,

заокружују причу, поруке граде!“

-
Календар објава
фебруар 2020.
ПУСЧПСН
« јан  
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 
Категорије
Архива